Στην ενότητα αυτή θα προσπαθήσουμε να σας παρέχουμε απαντήσεις στις συχνότερες ερωτήσεις και να σας λύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες απορίες. Η ενότητα αυτή θα εμπλουτίζεται συχνά ώστε να λύνονται όλες οι απορίες και τα ερωτήματα για να γίνει η χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος όσο το δυνατόν απλούστερη. Φυσικά είμαστε στην διάθεσή σας και στο τηλέφωνο 2521031290 κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.
Το barcom.gr σας δίνει την δυνατότητα να παραγγείλετε τα προϊόντα σας με τους παρακάτω τρόπους:
Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το κατάστημά μας, το www.barcom.gr σας διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
ΒΑΡΟΣ | έως 4 κιλά | από 4-7 κιλά | για κάθε επιπλέον κιλό |
ΧΡΕΩΣΗ | 3,00 | 6,20 | + 0,90 |
* Στις ανωτέρω τιμές συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 24%.
Πιο αναλυτικά για δέματα βάρους έως και 4 κιλά για όλη την Ελλάδα, η χρέωση είναι 3,50€.
Για δέματα βάρους από 4 έως 7 κιλά για όλη την Ελλάδα, η χρέωση είναι 6,20€.
Για κάθε επιπλέον κιλό, η χρέωση είναι +0,90€.
Αν υπάρξει κάποια διαφοροποίηση στις χρεώσεις, ο πελάτης θα ενημερώνεται τηλεφωνικά πριν από την εκτέλεση της παραγγελίας.
Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων αναγράφονται σε κάθε ένα από αυτά ξεχωριστά. Οι παραγγελίες που λαμβάνονται μέχρι τις 12:00 θα ετοιμάζονται και θα φεύγουν από την εταιρία την ίδια ημέρα. Ο χρόνος παράδοσης αναλόγως την περιοχή είναι 2-4 εργάσιμες ημέρες. Σε διαφορετική περίπτωση θα επικοινωνούμε μαζί σας τηλεφωνικά για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
5) ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός προθεσμίας 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν υποστεί φθορές ή να έχουν χρησιμοποιηθεί, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).
Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων έχει ως εξής:
1. Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να κάνετε ένα αίτημα επιστροφής των προϊόντων μέσω του λογαριασμού σας, από το ιστορικό των παραγγελιών. Εκεί σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε και να δηλώσετε το λόγο επιστροφής τους (Παρέλαβα Λάθος προϊόν, Παρήγγειλα Λάθος προϊόν, Παρέλαβα Προβληματικό προϊόν). Επίσης θα σας ζητηθεί να δηλώσετε αν επιθυμείτε Αντικατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων ή Επιστροφή των χρημάτων σας. Με την παραλαβή της αίτησής σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν και θα απαντήσουμε στο αίτημά σας για το αν έχει γίνει δεκτό και για την συνέχεια της διαδικασίας.
2. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείτε να στείλετε ένα email στο sales@barcom.gr για να αιτηθείτε επιστροφή προϊόντων, ή να μας καλέσετε στο 2521031290 σε ώρες λειτουργίας καταστημάτων. Η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων προς επιστροφή είναι: ΑΡΕΩΣ 4 και 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, ΤΚ 66100, ΔΡΑΜΑ.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα και εφόσον αυτά βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με την οποία τα παραλάβατε.
Το κόστος επιστροφής των προϊόντων βαρύνει τον πελάτη και σε περίπτωση αντικατάστασης, το επιπλέον κόστος των μεταφορικών βαρύνει την barcom.gr και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που αυτή φέρει ευθύνη για την επιστροφή (πχ λάθος αποστολή προϊόντος).